23 listopada 2016

Jestem szczęśliwa!

Dziś będę krzyczeć! Wrzeszczeć, wyć, trąbić wniebogłosy, wykorzystując swoją podwójną turbomoc. JESTEM SZCZĘŚLIWA! Psiakość, jestem szczęśliwa! Nie wiem, czy to za sprawą podwyższonych D-dimerów, ciałek ketonowych czy hormonów, które magiczną strzykawą systematycznie dostarczane są hektolitrami do mojego krwiobiegu, pod wpływem których ryczę jak bóbr, podczas słuchania dziecięcych kołysanek, czy po prostu dlatego, że wcieliłam się w rolę ciężarówki - superbohaterki, która gra na deskach najznakomitszego teatru. Moje marzenia się spełniają. Mam wspaniałą rodzinę, przyjaciół, na których zawsze mogę liczyć, za którymi skoczyłabym w ogień, przystojnego i mądrego Męża, a nawet psa grubasa rodem z dziwnej kreskówki, który potrafi wyć i mlaskać na zawołanie. Mam za co Bogu dziękować. Może brzmi to nieco banalnie, ale tak właśnie jest. Czasami, przez ułamki sekund, zastanawiam się gdzie u licha podział się ten tekst pisany drobnym druczkiem, chińskimi, niezrozumiałymi znaczkami, co i kiedy zburzy tę piękną, życiową układankę. Wtedy dostaję rozpoznawczego kopniaka pod żebro i schodzę na ziemię. Jestem i chcę być szczęśliwa. Zawsze.
*No dobra, dziś przypaliłam owsiankę, więc moje życie nie jest do końca wyśnionym pasmem zwycięstw i sukcesów. ;)

płaszcz - Rosegal
torebka - Mohito
kapelusz - Only

zdjęcia: Mąż




18 komentarzy:

  1. jeju, jak miło widzieć uśmiechniętych, zadowolonych ludzi! A już zupełnie jest rzadkością, kiedy ktoś przyznaje, że jest po prostu szczęśliwy. To takie "nie na miejscu" i tak mało polskie. Dlatego KOCHAM Cię za ten wpis! Krzycz, pisz, śpiewaj na całe gardło! Oby więcej takich osób na świecie :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Czasami nie chcemy zapeszyć, myślimy sobie po cichu, że jesteśmy szczęśliwi, nie mówimy tego na głos, a nagle szast-prast i przydarza nam się coś zupełnie nieoczekiwanego, co psuje cały szczęśliwy obraz. Dzięki Ania! Przesyłam miliony uśmiechów do Ciebie! :)

      Usuń
  2. pięknie wyglądasz:) śliczny masz płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pozytywna energię, która od Ciebie zawsze bije! I te teksty- czasem najprostsze a takie pełne optymizmu :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz :) Uwielbiam pozytywnie naładowanych ludzi, bo pozytywne myślenia przyciąga pozytywne zdarzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło przeczytać, że jesteś szczęśliwa na maksa. Oby więcej takich pozytywnych ludzi. Ciąża Ci służy, pieknie wyglądasz.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, jestem! I będę się starać, żeby się to przez kolejne miesiące i lata nie zmieniło! :)

      Usuń
  6. Gratuluje Kochana ! I jeszcze więcej szczęścia Ci życze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki Tobie uśmiechnęłam się do monitora :) Miło jest czytać, że jesteś szczęśliwa. I dobrze, że to wszystko doceniasz.
    Pięknie wyglądasz,
    pozdrawiam serdecznie
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że wywołałam u Ciebie uśmiech. Najlepszy komplement! :)

      Usuń
  8. Ciesz się swoim szczęściem do woli!!!
    Do tego wszystkiego jesteś śliczna i mądra:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie się czyta takie słowa. Umiejętnosć dostrzegania okruchów szczęśćia w codzienności to wielka sztuka. Wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. miło czytać o szczęściu ! :)) ogromne gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Really lovely and beautiful photos, love your outfit too xo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis. ♥

Thanks for Your comment. ♥