17 maja 2012

Orange look..


„Ja deszczowym dniem
Ci przyniosę z ziem,
Gdzie nie pada deszcz
 Pereł deszczu sznur..”






Dziś mam dla Was minimalistyczny zestaw z wykorzystaniem trzech kolorów: bieli, czerni i.. oczywiście najważniejszego, bijącego po oczach, rażącego niczym odblaskowe wdzianka panów z robót drogowych - pomarańczowego. W takim stroju bez problemu mogłabym przeprowadzać przedszkolaki przez ulicę i kierować ruchem na skrzyżowaniu, gdy światła nie działają. Może właśnie w tym kierunku powinnam szukać pracy na wakacje? Marynarka z Oasap o ciekawym - szalowym kołnierzu, dodaje całej stylizacji odrobiny elegancji. Całkiem niedawno na jednym z moich ulubionych kobiecych portali - Stylistce, wyczytałam, że tego typu kołnierze są idealne dla kobiet niskich (czyt. to ja!), które pragną wydłużyć i wyszczuplić sylwetkę. Już chyba wiecie, dlaczego właśnie ta marynarka jest moją ulubioną. Rurki odblaskowe, kwiatek bijący po oczach. Biała koszula i szpilki - musiałam dodać coś, co w pewnym stopniu zrównoważy cały look. W moim ręku duża torba - zeszycik na wykłady musiał się zmieścić, choć najchętniej widziałabym w jej miejscu kolorową kopertówkę. 

Marynarka - Oasap
Koszula - Bershka 
Spodnie - Pull&Bear
Torebka - House
Kwiatek - H&M




164 komentarze:

  1. jaka przepiękna mandarynka<3 marynarka jest cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz ślicznie
    zdecydowanie Twój kolorek

    OdpowiedzUsuń
  3. A kto powiedział że minimalistyczny zestaw nie może być ciekawe? Jest świetnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Cię w pomarańczy ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo taaaak.... Marynarka jest rewelacyjna !!
    Ślicznie wyglądasz, jak zawsze zresztą. :D

    :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj, dziękuję Kochana, cieszę się, że jak ZWYKLE Ci się podoba! :)

      Usuń
  6. wreszcie kolorowo na polskich ulicach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja po raz kolejny, ta marynarka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ostatnia fotka :)

    superowa marynarka i rewelacyjne spodnie!!! bardzo udany set!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne kolorki! :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kolory - przepiękne spodnie :) Bardzo ładny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, wyglądasz cudnie! :) świetnie Ci w pomarańczu, całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, ja codziennie muszę wejść tutaj na Twój blog i popatrzeć na Ciebie, Twoje stylizacje! Pełna klasy i wdzięku, jak miałaś zajęcia z wykładowcą płci męskiej to ... mu współczuję :-D Musiał się natrudzić żeby utrzymać koncentrację :-) Ty szukaj pracy w jakimś magazynie z modą! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. zestaw cudo:)Z chęcią bym go założyła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. i znowu się Tobą zachwycam francusko ! marynarka jest naprawdę piękna mimo, że nie byłam przekonana do tego koloru :)) oddaj swą urodę! <3

    Pozdrawiam i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie to Ty masz cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Total look w Twoim wykonaniu to mistrzostwo świata <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ach te spodnie są cudowne :) chciałam sobie je kupić ale inne wydatki zwyciężyły :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Marynarka jest genialna, bardzo ładnie wyglądasz Kasiu :)
    Zapraszam do siebie na konkurs z Reecn!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie wyglądasz w takim wydaniu:))!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiaa uwielbiam Cię, tak się miło na Ciebie patrzy, idealnie dopasowałaś marynarkę do spodni. Mam chyba taką samą koszulę. ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zestaw, bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  23. różne odcienie pomarańczy - mniam! super ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie :) brak słów! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny strój i te kolory...

    OdpowiedzUsuń
  26. taka marynarka była by i moją ulubioną, świetnie dobrane kolory. Bardzo podobają mi się te buty:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow co za cudowne spodnie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak jak jestem na nie, jeżeli chodzi o nadmiar pomarańczowego koloru, to tu wszystko mi się podoba! Wyglądasz prześlicznie i to kolorystyka jak najbardziej dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańcz + pomarańcz = ryzyko, zwłaszcza, że to neony. Super, że Ci się podoba! :)

      Usuń
  29. Kasiu! pięknie Ci w tych kolorach! Pani Wiosno! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. znakomicie to wszystko połączyłaś! nie wyglądasz jak znak stop, tylko kobieco i delikatnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dzięki - dobrze, że uniknęłam wyglądu a la znak drogowy. :)

      Usuń
  31. Ślicznie Ci od stóp do głów w pomarańczy. Lubię zestawy typu total look, choć ciężko jest wyglądać w nich dobrze. Tobie się udało!

    OdpowiedzUsuń
  32. REWELAcJA! <3 siedzę i się zachwycam :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały sposób na znalezienie się w centrum uwagi :)
    Choć na robotnika to mi nie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  34. GENIALNIE! :) odcienie pomarańczowego dobrałaś mistrzowsko :) świetnie wyglądasz,marynarką jestem zachwycona-prześliczna! :) bardzo mi się podoba...tak soczyście :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyszło świetnie!!!!!!!!!! Jestem pod wrażeniem kolorystycznym :D:D:D .... ale bardzo bardzo mi się podoba.... a Ty sama wyglądasz ślicznie w takich odcieniach :D:D:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyszło, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  37. W zyciu bym nie pomyslala, ze tyle pomaranczu moze tak swietnie wygladac!!
    Cudownie wszystko polaczylas, jestem pod wrazeniem;**

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten pomaranczowy przesyt swietnie wyglada! Naprawde...wogole uwielbiam Twoje outfity;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie. Sama nie jestem fanką pomarańczowych ciuchów, ale Ci niesamowicie pasuje :) Fajny blog, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  40. W takim razie ja też będę Cię obserwować...

    Co do rzeczy z historią, ostatnio blogerka styledigger napisała o tym super post. Że fajnie jest, gdy opowiada ludziom o kapeluszu po pradziadku i nie chciała by potem opowiadać wnukom, że ten sweter kupiła bo leżał w Bershce na wyprzedaży i tak na prawdę nie wiąże się z nim żadna historia :)

    Ja jednak lubię rzeczy z duszą - czy to wyszperane w lumpeksie, czy to przywiezione z podróży, czy to uszyte własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też jestem tego samego zdania. Często wyciągam stare rzeczy z szafy mamy, w których chodziła x lat temu, ona lub babcia. Zresztą teraz mamy wielki szał na rzeczy vintage, ludzie przekonali się, że to stare może być równie piękne, co rzeczy z sieciówek. :)

      Usuń
  41. Wiadomo, każdy z czasem marzy o lepszym sprzęcie, w tym wypadku o lustrzance ;))

    OdpowiedzUsuń
  42. hehehe, dobry tekst :D Się uśmiałam ;-)))
    Wdzianka panów z robót drogowych tym się różnią od Twojego, że są ohydne, a Twój zestaw jest bombowy ! :D
    Pozytywnie to wszystko skomponowałaś, a pomarańcz jest generalnie trudny chyba raczej w wykreowaniu czegoś fajnego, więc ukłony z mojej strony ! (rym hehe )
    A wiesz co trzeba było zrobić z tą kopertówką ? Włożyć ją do tej przepastnej torby ;), do zdjęć byłaby jak znalazł. Choć ta torba też pasuje, fajnie to wygląda, mi się bardzo podoba .
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł z kopertówką w dużej torbie świetny, będę chyba tak robić, muszę tylko kupić kopertówkę! :D

      Usuń
    2. :D To poluj na jakąś fajną :D. Teraz jest duży wybór z tego co widzę w sklepach i w sieci. Sama też myślę o zakupie jakiejś ciekawej, bo wszystkie moje torby, to wielkie teki, a czasem miło wyskoczyć w czymś eleganckim w ręce :D
      Cieszę się, że zauważyłaś mój nowy nagłówek :D i bardzo mi miło, że Ci się spodobał :). Moje zdolności ps też nie są zbyt wielkie, ale coś tam wiem i czasem sobie dłubię. Ale to racja, trzeba mieć czas na takie dłubanie, bo nie dość, że czasem bardzo żmudne, to jeszcze wciąga ;).
      Sciągnij czciony (jeśli nie masz ) załaduj do szopa i zmaluj coś ;)). Tu masz linki http://www.urbanfonts.com/fonts.php, http://www.fontspace.com/ , http://www.1001freefonts.com/ .

      Usuń
    3. Ooo, znalazłaś mi kolejne zajęcie, żeby się nie uczyć do sesji, zresztą jeszcze mam czas! Super, dziękuję Ci bardzo! :)

      Usuń
    4. :D, hehehe, grunt to DOBRA wymówka ;D

      Usuń
  43. Baaardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Marynarka i spodnie są ekstra:) Ale chyba razem bym ich nie połączyła:) Mam bardzo podobny pierścionek;)
    Miłego dnia:))

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziekuje kochana:) świetnie ci w pomaraczowym,wygladasz jak laleczka:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, spodnie i buty są świetne:-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ah... pięknie ci w oranżu :P A kołnierzyk świetny, tez zapragnęłam coś mieć z takim :P

    OdpowiedzUsuń
  48. ~fenomenalna stylizacja! spodnie mają piękny odcień, który niesamowicie wygląda z bielą!

    OdpowiedzUsuń
  49. te zdjęcie z kwiatkiem jest najlepsze :) świetnie na nim wyszłaś, ale taka ślicznotka zawsze fajnie wychodzi:) i na deszczowy dzień strój jak znalazł, przynajmniej można trochę ciepłego koloru sobie dodać :) fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Sama się sobie dziwię, że to napiszę ale mimo mojej szeroko zakrojonej alergii na kolor pomarańczowy, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowna marynarka! pewnie jest idealna do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. całośc jest po prostu wspaniała, w tym kolorze jest Ci po prostu pięknie.
    uwielbiam ludzi nie bojących się koloru!

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo fajny strój a kolory są w tym wszystkim najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  54. fajnie wyglądasz, te spodnie są super, sama je przymierzałam i nie wiem czemu nie kupiłam;p

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem tutaj pierwszy raz, bardzo podobają mi się twoje stylizacje :) Ten pomarańczowy zestaw jest świetny, taki świeży i wiosenny :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. marynarka i koszula są suuper :)

    OdpowiedzUsuń
  57. cuudowne rurki <3


    ps. dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło jak też mnie dodasz :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  58. marynarka cudna! taki pomarańczowy 'kombinezonik' to świetna alternatywa dla total white look'u!:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Pomarańczowy to zdecydowanie jeden z Twoich kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Słodko, dziewczęco i stylowo - jak zawsze na Twoim blogu:)!
    I faktycznie - pomarańcz to Twój kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Super wyglądasz w tym kolorze :) bardzo fajny set:)
    dzieci beda z Tobą bezpieczne:)

    Pozdrawiam Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  62. przepięknie wyglądasz w tym kolorze!! zachwycasz :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Dziękuję Dziewczyny za miłe komentarze! <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Oh my god!! Kasiu chcę te rurki! <3 Jak zwykle wyglądasz przecudownie :)) I nie zgodzę się, że kopertówka byłaby lepsza ;p Jestem zwolenniczka zasady "im większa torebka tym lepiej!", więc kopertówki są dla mnie totalnie niepraktycznym dodatkiem :) Ta stylizacja jest świetna taką jaką jest. I kwiatek na ręce ślicznie wygląda - muszę sama pomyśleć by swoje kwiatki tak wykorzystać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im większa, tym praktyczniejsza to na pewno! :) Kurcze, jakoś tak widziałam w tym looku jakąś kopertę, ale mam tylko czarną, w której na pewno nie zmieściłby się zeszyt na wykłady! Dzięki Kochana! :*

      Usuń
  65. Ślicznie! :)
    Strasznie podoba mi się połączenie kolorów. Choć troszkę biję po oczach, to wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Dawno nie widziałam tak udanego total-look'u! :D Fantastycznie! A kwiatek już jak wisienka na torcie!
    Bomba!

    Pozdrówka!
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  67. Kochana jak zawsze rewelacja!
    fenomenalnie!

    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. I tak mogę patrzeć i patrzeć na Ciebie i mi się nie znudzi a następnym postem znowu ucieszysz moje oczy.
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak będzie zawsze! :)

      Usuń
  69. SUPER!!!
    świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  70. wyglądasz przeuroczo! :) powiem Ci, że ostatnio bardzo podobaja mi sie kolory i odcienie pomarańczy, patrząc na Ciebie widzę, że wygląda to genialnie i zaraz muszę przekopać szafe w poszukiwaniu czegoś pomarańczowego ;D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Masz ciemne włoski i dlatego Ci tak pasuje oranz i tego typu kolorki...sliczny outfit..dzięki za odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo ladny stroj, podoba mi sie;)

    OdpowiedzUsuń
  73. świetnie połączyłaś kolory! Do tego do twarzy Ci w pomarańczowym :) W tym zestawieniu wyglądasz bardzo kobieco - bardzo mi się podoba :) zresztą jak zawsze :P

    OdpowiedzUsuń
  74. Absolutnie jestem zakochana w Twoich spodniach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam Kasiu! :)
    Tu Róża z MP. :)
    Miło Cię poznać.
    Wspaniale wyglądasz w tych orangach, rozświetlają Cię, wyglądasz promiennie i dziewczęco!
    Zostaję na dłużej, wskakuję do oberwujących.;*

    OdpowiedzUsuń
  77. super blog :) będę wpadać, może ty też wpadniesz?
    jak się spodoba to obserwuj, ja obserwuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. ostatnie i przed ostatnie zdjęcie mnie urzekło niesamowicie, te kolorki, obłęd ;) bardzo mi się podobasz w takim morelowym odcieniu, rozkwitająco :);*

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękne zdjęcia :)
    A ten żakiet jest cudowny! <33

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. ślicznie wyglądasz w pomarańczowym;)

    OdpowiedzUsuń
  81. śliczna jest ta marynarka ;) fajnie połączyłaś te kolory.
    ostatnie zdjęcie jest cudowne! zakochałam się po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
  82. piekny kolor tych spodni taki intensywny oranż!:) jestem zauroczona <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jestem, wczoraj miałam problem z bloggerem i nie dodało najwyraźniej. :-)
      Będę zaglądać, bo jesteś warta obserwacji.
      Miłego dnia!

      Usuń
    2. Oooj, dziękuję Kochana! :*

      Usuń
  83. wyglądasz cudnie:) podoba mi sie:) będę cześciej tutaj zagladac;)
    zapraszam




    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. jeeejki, świetny zestaw! super spodnie i booooooska marynarka <3

    btw. obserwujęę ; )))

    OdpowiedzUsuń
  85. Z tego co zauważyłam, to nie jedna bloggerka ma to samo, co ta druga! :) A sukienkę chcę koniecznie zobaczyć, bo pewnie śliczna. Dziękuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudowne zdjecia!!!
    jestes wspaniala:*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:* i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetnie wyglądasz, ale najbardziej podobają mi się Twoje spodnie :)
    Zapraszam do siebie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Dobra dobra nie bajeruj mnie tutaj nie taka stara! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  89. ja też się raz porwałam na totallook tylko pastelowy, więc oczywiście jestem na tak! :D
    a przy tekście i porównaniu do drogowców się uśmiałam, byłabyś najbardziej uroczym drogowcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. a co studiujesz ? genialny look ! bardzo podoba mi się, że marynarka ma ten czarny pasek :) życzę zdania wszystkich egzaminów :) dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, witaj nowa Obserwatorko! :*

      Usuń
  91. Ten post akurat mało grecki, ale szykuje już następne :) Nie wiesz nawet jak ja czekam na ten Twoj o Chorwacji, lepiej sie z nim pospiesz :D Pozdrawiam Cie serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  92. Spodnie ! ♥ Kocham . :)
    Świetny blog, obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. super! uwielbiam total-looki! i przypomniałaś mi o pokazaniu swojego w pomarańczach:)
    jednym słowem pysznie!

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  94. kochana jesteś śliczna, a zestaw jest idealny- po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Wyglądasz cudnie:) Tak świeżo i wiosennie:) Pozdrawiam i dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ależ tu ślicznie u Ciebie :> Mój park tak chwalisz a widzę, że odwiedzasz wcale nie gorsze miejsca ;) I jaka modelka piękna! Aż miło na zdjęcia popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój park był przepiękny! :) Dziękuję ślicznie! :*

      Usuń
  97. uwielbiam takie stylicaja :) widać że dobrze się w niej czujesz :) masz specyficzną urodę i w tym pomarańczu wyglądasz bardzo ślicznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  98. looooove this! kissss <3

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. O! to bardzo fajnie, że Ty się tam u mnie pojawiłaś, bo przypomniałam sobie adres i podpisałam tę fotkę.
    Hihi "już dodałam Cię do obserwowanych, liczę na rewanżykkkk"

    No ja bardzo bym chciała taką marynarkę widzieć na SWOICH ramionach. Bardzo delikatna pomarańczowa Kasia.
    miło!:*

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja z kolei uwielbiam wszystko co czarne, chociaż ostatnio staram się trochę od tego odchodzić i raczej wybierać rzeczy o delikatniejszych kolorach. Fajnie, że w sklepach jest teraz dużo pastelowych rzeczy - to dobry moment, bo osłodzić trochę garderobę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie w sklepach jest aż ZA dużo pastelowych rzeczy, ale racja to dobry moment, żeby odświeżyć szafę. :)

      Usuń
  101. Kochana wyglądasz po prostu rewelacyjnie! Cudowny pomarańczowy look :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Ta pomarańcz jest po prostu prze ! Piszesz, że wyglądasz niczym Pani przeprowadzająca dzieci, ale to świetnie bo potrafisz zwracać na siebie uwagę :)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  103. świetny look!
    uwielbiam ten kolor:D
    piękna marynarka i spodnie.
    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do odwiedzin mojego bloga, będzie mi bardzo miło:).

    OdpowiedzUsuń
  104. wyglądasz nieziemsko, a ten kolor idealnie do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  105. wyglądasz super ;-) boska marynarka:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Racja, czasami palce są nieźle zabarwione :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Piękny kolor :)
    Obserwuję!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  108. Zestaw przepiękny!
    Dawno nie widziałam tak dobrej stylizacji :)

    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  109. jej :) to bardzo miłe słowa :) ja do Ciebie również bo jest tu klimat ! :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Marynarka jest mega. Szczególnie to połączenie czerni i pomarańczu. Jej masz tak śliczne brązowe oczy, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  111. świetny kolor spodni i marynarki fajne połączenie zestawu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  112. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow you blog
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. wyglądasz świetnie! cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Super dobrane kolory. A ty jak zwykle piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Ta stylizacja po prostu powaliła mnie na kolana... Kolory są przepiękne! Wyglądasz nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  116. świetna stylizacja:) nigdy nie lubiłam pomarańczu, ale chyba sobie coś kupię w tym kolorze:D

    OdpowiedzUsuń
  117. ta marynarka jest śliczna! świetne połączenie :D obserwuję żeby być na bieżąco!

    OdpowiedzUsuń
  118. Superancka stylizacja:)jestem na tak <3

    OdpowiedzUsuń
  119. Jaki sliczny zestaw. Przepiekne zywe kolory. Wygladzasz slicznie. I uwierz mi tez masz sliczne i zgrabne nogi :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  120. dla mnie wyglądasz prześlicznie! kolor pomarańczowy to chyba Twoje drugie imię,hehe :D
    Pozdrawiam,buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  121. Polubiłam Cię :D Będę tutaj często zaglądać :D :*

    OdpowiedzUsuń
  122. Powiem tylko tyle- świetny zestaw, niewymuszona elegancja pełna koloru, to lubię!!
    Na ostatnim zdjęciu wyglądasz jak bohaterka filmu Amelia-odbierz to oczywiście jako komplement !!

    http://polkawkryzysie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. siedze wlasnie w spodniach o takim samym kolorze i szczerze je uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  124. Awesome! I love white shoes, they're so classy!

    OdpowiedzUsuń
  125. Jak Ty ślicznie wyglądasz! I to bardzo często, jak na to co zdążyłam zwiedzić :) Obserwuję, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  126. Masz świetny gust - zawsze dobierzesz te ubrania tak, że razem wyglądają jakby były dla siebie (i dla ciebie ;)) stworzone!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis. ♥

Thanks for Your comment. ♥