01 czerwca 2013

Guma balonowa z dodatkiem rocka

"Stoję na drodze,
nie widzi mnie tu nikt."

W dzisiejszym dniu, kiedy wszystkie dzieci cieszą się swoim świętem, ochoczo rozpakowując zostawione przez rodziców prezenty, a z nieba, dla zrównoważenia tej szlachetnej radości, strumieniami leje się deszcz, Kasia - główna restauratorka tego bloga, serwuje Wam pastelową gumę balonową z nutką rocka, przyprawioną świeżutkimi, dopiero co zerwanymi z łąki ćwiekami. Przygotowane zgodnie z zasadami kuchni chińskiej danie główne, dobrze wpasowuje się w klimat dzisiejszego menu. Połączenie dwóch światów - dzieciństwa oraz dorosłości i dwóch smaków - słodkich pasteli i ostrej czerni nienagannie prezentuje się na nad-autostradowym talerzu. Ba, w końcu przyrządziła je sama blogowa Magda Gessler, w wydaniu in blue jeansowej Kasi! Wyśmienitym wyborem szefowej kuchni byłaby również zupa żelkowa, składająca się z olbrzymiej dawki szczęścia, zamkniętej w kolorowych glutach, która może będzie podana w kolejny Dzień Dziecka. A z tej właśnie okazji, moje blogowe danie główne przemówi, prawie jak zwierzęta w Wigilię: małym i dużym dzieciom wszystkiego najlepszego! ;)



spodnie - Pull&Bear, bluzka - tu, ramoneska - Oasap, buty - Allegro




zdjęcia: Adi



68 komentarzy:

  1. Witam:) Fajny look Kasiu! Wszystkiego Najlepszego- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu i oczywiście - naaaawzajem! :)

      Usuń
  2. cudowne połączenie kolorów;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny tytuł posta, trafiłaś z tym :) mi się jak najbardziej podoba takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie!, ślicznie wyglądasz! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie pasteli w tym wydaniu jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz! śliczne kolory. widzę tekst piosenki Dawida na początku, hihihhi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha połączenie pasteli jak gumy balonowej ciekawe:D podoba mi się to połączenie i także podoba mi się kurtka :D

    http://stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś dzisiaj takim słodko ostrym frugo! Bardzo lubię Cię w takich kolorach! :) Żelkowa zupa!:D A ja dziś sobie sprezentowałam na dzień dziecka (niemal 31 letniego :D) paczkę żelek ;) Dawida akurat słuchałam przed przeczytaniem Twojego posta, dosłownie chwile :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa kobieca intuicja! Bardzo podoba mi się ta piosenka, więc nie dziwię się, że ją słuchałaś. ;) Ja o moich ukochanych żelkach (szczęście zamknięte w glucie) zapomniałam w Dniu Dziecka, ale myślę, że sobie to odbiję. :P

      Usuń
  9. świetny zestaw;)
    ramoneska cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tytuł posta. Bardzo podobają mi się spodnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie również wszystkiego najlepszego, w końcu dla naszych rodziców zawsze będziemy dziećmi :)
    Świetny kolor spodni!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj Kaśka, Kaśka czyżbyś tez polubiła piosenkę Dawida Podsiadło? :D I przez tego posta mam ochotę porzuć gumę balonową! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też ją polubiłam, ku nie-uciesze mojego narzeczonego, który nie przepada za Dawidem Podsiadło. ;)

      Usuń
  13. małym i dużym - otóż to!

    piękny dzień, bo wszyscy dziećmi jesteśmy!
    noooo i mało kto żelek nie lubi ;)

    Ps. Ja dośpiewam...
    Wiszę nad ziemią centymetr albo dwa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciągle szukam czegoś w morelowym kolorze i nie moge znaleźć rzeczy która skradła mi serce :) Piękne połączenie kolorystyczne :) ale mimo wszystko wolę te Tylko Twoje w Twoim indywidualnym stylu :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje morelowe spodnie chyba umarły śmiercią tragiczną, trochę się rozsypały. ;)

      Usuń
  15. bardzo ładna krteczka :) pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ślicznie wyglądasz! Kolor spodni kojarzy mi się z truskawkową gumą balonową. Prawie czuję jak pachnie!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja prawie też czuje ten zapach. To połączenie właśnie tak mi się skojarzyło. :D

      Usuń
  17. niezły przepis, pastele królują, like it!

    OdpowiedzUsuń
  18. o tak! ten model i kolor spodni w tym roku nadal kroluje!
    wygladasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba takie połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. OOOO nie prawda Kasiu Ja Cie widzę !!!Piękne dziecię z Ciebie, urokliwe bardzo, fakt trochę wyrośnięte, ale to nic tam ..ha:)Na Twej ślicznej buzi i w oczkach uśmiech widac dziecięcy ...i bardzo dobrze:)))Wrażliwośc dziecięcą powinniśmy zachowac jak najdłużej !

    Wyglądasz cudnie, a koszula jest śliczna :)
    Miłej i słonecznej niedzieli Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, jestem taka średnio wyrośnięta, a nawet mało wyrośnięta. Moje 158 cm wzrostu na pewno nie powala na kolana. Dzięki Beatko! :* Niedziela okazała się jak najbardziej słoneczna. :)

      Usuń
  21. śliczne kolory, pięknie wyglądasz Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz świetnie! Kurtka genialna.
    PS Uwielbiam tę piosenkę Podsiadło:P
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne połączenie :)))
    Buziaki
    XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie to opisałaś:)) Śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacja:) fajnie połączyłaś kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne połączenie kolorów, śliczna bluzeczka!

    P.S. najlepszego Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale jestes słodka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. tak słodko i cukierkowo super

    OdpowiedzUsuń
  29. Poszukujemy 10 blogów o modzie.
    Więcej informacji znajdziesz tutaj:
    katalog-modowy.blogspot.com

    Zapraszam i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym, żeby takie kolory do mnie pasowały...

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie fajnie :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystko mi się podoba w tej stylizacji,ale najbardziej bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. co za uroczy opis! podoba mi się Kasiu to połączenie bardzo. ALE - czekam na sukienki! :D Dużo sukienek!

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  34. masz cudowne zdjecia mozesz mi napisac jakim aparatem je robisz ( model i obiektyw boprzymierzam sie do kupna lustrzanki ) !

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canonem 1100D + obiektyw 50 mm, 1.8 f. :)

      Usuń
  35. I love your coral pants, you look amazing!!!
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  36. Hello!
    You look beautiful I love the color of your pants, they are adorable!
    Have a wonderful day.

    -Johanna.
    http://www.dreamscolorsandglitter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. super-pastelowe kolorki i czerń w towarzystwie Twojej uroczej buźki wygladają pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. oooo jak ja lubię takie kolorki i mieszaninę "ostrego z delikatnym" - smakuje wyśmienicie ;) więc droga Pani Kasiu/Gessler, mieszaj smaki dalej bo masz do tego prawdziwy talent ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. jak ja uwielbiam Twój sposób łączenia barw i sposób w jaki go 'doprawiasz' :D ;*
    koszula boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Super wyglądasz :)
    Piękna ramoneska <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  41. fenomenalnie wyszla Ci ta guma balonowa z nutką rocka!
    ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko pięknie. Zestaw utrzymany w cudownych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajne kolorki! rzeczywiście jak guma albo lody:))

    OdpowiedzUsuń
  44. słodko - ostra :)
    na zdjęciu wygląda świetnie, muszę spróbować w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Spodnie masz świetne ! Jak się sprawują jakościowo ?

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajna notka-super się czytało, a i zdjęcia cieszą oko ;) Lubię takie połączenia, jakie zaprezentowałaś: słodko-rockowe.

    Dziękuję za wizytę na moim blogu i komentarz.

    Powiem Ci, że koncert Beyonce był taki jak przystało na gwiazdę tego formatu :) Rozmach przedsięwzięcia był spory, fajne tancerki i tancerze, a także jej bardzo dobry kontakt z publicznością.Oby więcej takich koncertów w Polsce! ;)

    Pozdrawiam!
    I obserwuję, bo naprawdę bardzo ciekawie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis. ♥

Thanks for Your comment. ♥