13 lipca 2013

In blue jeans na Instagramie?




Nie wierzycie? Ja też. Stało się! In blue jeans na Instagramie! Kasia wzbraniała się rękami i nogami, Instagram kojarzył się jej tylko ze zdjęciami jedzenia, a założenie TEGO konta po licznych zresztą namowach zajęło jej całe lata świetlne. Co ja tam będę dodawać? Po co mi kolejny zjadaczo-pochłaniacz czasu? Nie mam fajnego aparatu. Moje życie jest nudne. To tylko jedne z niezliczonych argumentów, które znalazłam w swojej mózgoczaszce. Tym bardziej miło mi poinformować wszem i wobec, że <tadamtadam> pod nickiem IN_BLUE_JEANS znajdziecie właśnie mnie i.. kilka migawek z Zakynthos - najpiękniejszego miejsca, które dane mi było odwiedzić. Po dwutygodniowej przerwie wracam. Z raju na ziemię. Przyzwyczajam się do wieeeelkiego ekranu (o-Jezu-czemu-ten-wyświetlacz-jest-tak-gigantycznie-kolosalnie-obszerny?), bo przez ostatni czas moim kompanem był jedynie telefon, ogromnych liter, dziwnej klawiatury, kursora, jednocześnie powoli przestawiając się z trybu all inclusive do opcji DIYzrób sobie śniadanie, posprzątaj i wyprowadź psa. Laba się skończyła. Kasia w skrócie wraca do życia. Wiem jedno - zdjęć mam całą masę i będę mogła Was skutecznie męczyć przez kolejny miesiąc, a może i nawet trochę więcej. Kto chętny na takie znęcanie się? Ręka w górę! I oczywiście zapraszam na mój w-końcu-założony Instagram! :))







37 komentarzy:

  1. Przez jakiś czas miałam podobne zdanie na temat instagramu, od niedawna zaczęło mi się to cacko podobać. Niestety w swoim telefonie nie mam androida a windows 8 więc z instagramu nici. Zastępuje mi go w jakimś stopniu twitter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z moim telefonem jest wszystko ok, ma Androida, gorzej z aparatem - do najlepszych nie należy. ;)

      Usuń
  2. A idź! I będziesz teraz torturować fotami z wakacji. Phi! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze robilam duuuzo zdjęc i tylko dlatego założyłam instagrama, i teraz mam 10zdjeć samego jedzenia :D ale lubie ogladac innych :) jesli masz ochote zapraszam na mini album pod nazwa - anaisny ! moze w koncu zaczne o niego dbac :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak telefon mi się naładuję to zaraz zaglądnę, dzięki! :)

      Usuń
  4. ja jestem uzależniona od instagramu :) jakoś nie kojarzyłam tego tylko z jedzeniem :) muszę Cię odnaleźć maleńka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaobserowałam i praktycznie wszystko po serduszkowałam. Nie mogłam się powstrzymać. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Insta uwielbiam za mega bombę inspiracyjną!

    tortury zdjęciowe - zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no dodawaj dużoooooooooooooo tych zdjęć . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też zalozyłam instagrama i to dziś:D

    ależ piekne masz tam zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też przed założeniem instagrama bronie się jak lwica i jak na razie dobrze mi to wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piękne zdjęcia;) ja jeszcze nie mam,ale się zastanawiam;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Też w tym roku jadę na 2 tygodnie do Grecji, zresztą nie tylko tam, uwielbiam podróżować i jeden miesiąc wakacji przeznaczam na to :) Piękne zdjęcia, mam nadzieję, że wypoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, też chciałabym miesiąc, byłoby cudownie, aleee.. nic, trzeba było wrócić i teraz szukać pracy, żeby mieć z czego podróżować. :)

      Usuń
  12. o jak tam cudnie! Boskie zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudne zdjęcia;>
    tez chciała bym mieć instagram ale niestety mój telefon na to nie pozwala;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez się wzbraniałam prze insta. w końcu go założyłam i jestem szczęśliwa, haha. nawet face odstawiłam na bok ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. to świetnie, że i Ty założyłaś :) !

    OdpowiedzUsuń
  16. jak pięęęęknie <3 ja jeszcze się wzbraniam, ale chyba ulegnę :p

    OdpowiedzUsuń
  17. o jeżu, dla takich widoków dałabym się pokroić!!! ale też mnie czeka coś podobnego - tym razem Macedonia, tylko dlaczego dopiero pod koniec sierpnia, wrrr :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz kurcze, Macedonia - podobno jest przepiękna! Już nie mogę się doczekać Twoich zdjęć! :)

      Usuń
  18. Hmm...orgazm dla oczu!<3
    hahaha!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. ♥♥♥ już kocham Twój instagram! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie się zapowiada. Czekam z niecierpliwością na dalszy ciąg.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia! Razem z chłopakiem chcemy się wybrać we wrześniu do Grecji, mamy kilka opcji, między innymi Zakynthos - chciałabym już tam być! :)
    Pozdrawiam Weronika

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna Grecja <3 piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  23. i kolejne Greckie "pocztówki" - mówiłam już jak mi się tam spodobało i jak Ci zazdroszczę? Pewnie ze sto razy ;P a Instagram to super rzecz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis. ♥

Thanks for Your comment. ♥