17 sierpnia 2013

Pin-up girl

"No przecież jestem
Twoją pin-up princess"

Mężczyźni (w tym przede wszystkim ci "nasi" - wyselekcjonowani w drodze specjalnego doboru naturalnego i procesu rekrutacyjnego z tysiąca innych kandydatów, którzy chcieliby spędzić życie u naszego boku) są niekończącym się źródłem pomysłów i inspiracji. Czasami zdarza się im mówić prawdę, wychwalać Nas pod niebiosa, intensywnie komplementować, starając się przypodobać swojej wybrance, by kilka sekund później zadać jakże kluczowe dla przebiegu całego dnia pytanie typu: "mogę iść z kumplami na piwo?" Od czasu do czasu, z różnym skutkiem starają się być romantyczni (kupić kwiaty czy nie kupić? - oto jest pytanie), pomysłowi, zabawni i punktualni (wstawaj, już 7:33!). Mój A., który póki co przeszedł wszystkie etapy rekrutacji, zajmując cieplutkie miejsce u mojego boku, tym razem postanowił wykazać się kreatywnością i ku mojemu niemałemu zdziwieniu, widząc moją skromną osobę w tym stroju, po chwili zastanowienia mianował mnie.. pomocą domową z lat sześćdziesiątych. Choć od początku miałam wrażenie, że przypominam pin-up girl, musiałam zadowolić się gosposią, a może nawet i asystentką gosposi. Do tej pory zastanawiam się, skąd osoba, której z pewnością nie można by nazwać starym wyjadaczem w dziedzinie historii ubioru akurat wiedziała, że w latach 60. modne były groszki. Widocznie żyję u boku prawdziwego geniusza. Możliwe. Bo mężczyźni oprócz wyżej wymienionych cech potrafią jeszcze zaskakiwać.
lata 60 pin up girls
wspolczesna pin up girl
fryzura pin up girl
pin up girl
pin up fryzuramakijaz
sukienka z dekoltem na plecach
sukienka w grochy - tutaj, wisiorek z wąsami - Persunmall, balerinki - no name, bandamka - Allegro


zdjęcia: Adi













61 komentarzy:

  1. Czyli to ta sama sukienka, tylko różowa :) Ślicznie CI w niej Kasiu, też miałam opcje aby ją zrobić a la pin-up!

    OdpowiedzUsuń
  2. haha wbrew pozorom w głowach mężczyzn, nawet tych, którzy nie interesują się modą kłębią się modowe myśli :) wiadomo drogą skojarzeń pin up, gosposia, niania :D

    sukienka ma pięknie wycięte plecy! z początku myślałam że jest bardzo grzeczna, ale takie plecy z pewnością nie jesteś grzeczną gosposią! :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należę do troszeczkę niegrzecznego room service. :D Właśnie ten dekolt na plecach najbardziej mi się spodobał. ;)

      Usuń
  3. boska sukienka, ślicznie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ci w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka ta sukienka :)
    Zapraszam do mnie femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jak uroczo wyglądasz w tej sukience :))) Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju wiesz jak ja uwielbiam styl pin-up gorl ojojoj ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczek:)) przenosimy się do lat 50..doskonale wyglądasz w takich retro stylizacjach :)

    lena

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna sukienka!!! Uwielbiam wycięcia na plecach!!!:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs, gdzie do wygrania są perfumy:) www.buycheaplookfit.blogapot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Cudowna sukienka ;)
    Masz genialne nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka, na pewno nie dla gosposi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jesteś jak słoneczko...tak jaśniejesz:))
    sukienka ma świetne tyły - może przód pasuje gosposi, ale już tył bardziej pin up;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bezbłędnie! :)
    Ta sukienka jest cudowna, przesłodka!
    Podoba mi się jak ją zestawiłaś z płaskimi butami.
    Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ha ha :)
    Śliczna sukienka:)
    Mój ostatnio na pytanie "coś rodzinnego?" odpowiedział "lekarz" muszę się nad tym dobrze zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taka przeuroczą sukienkę, w której wyglądam wg mojego chłopaka jak pani porządkowa w przedszkolu :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Seksowna z Ciebie pomoc domowa, nie ma co ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz pięknie i na pewno każdy chłopak chciałby żebyś była jego gosposią :)
    Mojemu D. daleko do modowych przemyśleń, dla niego w związku z ubiorem istnieją słowa "normalnie" i "dziwnie" przy czym normalnie to komplement a dziwnie to obelga :P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, u mojego również, to dopiero ostatnio dodał do słownika jeszcze jedno określenie "wyglądasz jak gosposia...". "Dziwnie" i "spoko" zawsze i wszędzie. :D

      Usuń
  18. Haha, rozbawiło mnie porównanie do pani gosposi z lat 60 ;). Prześliczna jest ta sukienka!.

    OdpowiedzUsuń
  19. jak pięknie wyglądasz w takim wydaniu! piękna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. haha skojarzenia Adiego są genialne :) żadna tam gosposia tylko śliczna "groszkowa panienka" :) pierwsze zdjęcie prawdziwy majstersztyk więc ukłony dla modelki i fotografa bo to jak widać duet idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę częściej opisywać jego skojarzenia, bo zaczyna być coraz bardziej kreatywny, coś oprócz 'dziwnie' i 'spoko'. :D Dziękujeeemy! :*

      Usuń
  21. so amazing!!!!!!!!!!!!!!!!! love it!!!!!!!

    http://malohatbb.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka cudna! :) taką kurę domową, to każdy by chciał mieć :)) ja mam właśnie na odwrót, to ja potrzebuję przestrzeni, pójścia z ziomami na piwo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodka sukienka!
    Pozdrawiam Kasiu- Anna

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sukieneczka! Słodko sie prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz fantastycznie. Ta sukienka jest urocza:-)
    Ps. czym że byłby świat bez tych naszych mężczyzn:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz w takich fasonach sukienek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasieńko! Masz jedną z piękniejszych sukienek jakie widziałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej jaka cudowna sukienka! :) Moim zdaniem wcale nie wyglądasz jak gosposia, a wręcz przeciwnie, gdybyś przeniosła się do lat 60. z pewnością z takim wizerunkiem podbiłabyś serca wszystkich mężczyzn ,którzy nie mogliby oderwać od Ciebie wzroku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. OMG!!!Uwielbiam pin'up!!!
    Wyglądasz PRZEŚLICZNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsze zdjęcie jest śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój to właśnie ranny ptaszek, a ja nocny Marek, więc nie możemy się dogadać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wyglądasz! Bardzo wdzięcznie i dziewczęco :) idealnie ;)

    pozdrawiamy
    karol & ania

    OdpowiedzUsuń
  33. jeju jeju! jakie śliczności! cudowna sukienka! i świetne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj genialnie!!!!! Śliczna sukienka :) uwielbiam groszki !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Twój A. wygral wsyztsko :D Aczkolwiek dla mnie i tak wygladasz rewelacyjnie ; I te plecy! ;DDD jej < 33

    OdpowiedzUsuń
  36. piękna sukienka ;) uroczo w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale Ty masz oczyska... Takie czarne jak Wołga po zachodzie słońca. Sukienka do pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka gosposia! Toż to delikatny, nienachalny pin-up w wersji polskiej :)) chłopcze Twe nie wie co mówi!
    Dobrze, że nie jesteś zagorzałą feministką, bo mógłby tego nie przeżyć biedak!

    pozdrawiam Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastycznie wyglądasz w takiej pin upowej retro stylistyce. A za sukienkę taką jak ta to chyba dałabym się pokroić :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kochana!! piekne zdjęcia w stylu retro!

    OdpowiedzUsuń
  41. wyglądasz prześlicznie, nie mogę się napatrzeć! ta sukienka idealnie do Ciebie pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj tak, nasi panowie opanowali już nawet sztukę zaskakiwania:) śliczna sukienka, tył mnie oczarował:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz wspaniale w tej sukience, lubię taki retro styl :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Looks really cute on you! What size did you get because I would love to buy this and I can never tell what size I should get!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Przeuroczo wyglądasz, a róż to gorący kolor nadchodzącego sezonu! :)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  46. this content replica ysl discover this info here best replica designer browse around this website gucci replica handbags

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis. ♥

Thanks for Your comment. ♥